Ebben a cikkben az egyszerűbb weboldalak hatékonyságát vesszük górcső alá, amelyek tökéletesek elsősorban szolgáltatásokat kínáló cégeknek vagy vállalkozásoknak.
A webes trendek gyorsan fejlődnek. Egyre mutatósabb, izgő-mozgó, funkciókkal telezsúfolt weboldalak készülnek. De mitől lesz igazán hatékony a weboldalunk? Mi az elsődleges célja?
Attól függ, hogy terméket vagy szolgáltatást szeretnénk eladni. Elég-e egy egyszerű pár oldalas bemutatkozás, vagy komplexebb webáruházban gondolkodunk?
Legyen gyors és reszponzív
Egy gyorsan betöltődő weboldal ma már alapvető elvárás. Ha körülbelül 4-5 másodperc alatt nem jelenik meg információ, sokan becsukják az oldalt. Egyre nagyobb teret hódít a mobilos böngészés, fontos, hogy weboldalunk mobilról és tabletről is megfelelően használható információt adjon.
Legyen a kezdőlapon minden fontos információ
Nem minden ügyfél egyforma, hagyjuk meg a szabad választás jogát. Van aki jobban meg szeretné ismerni a vállalkozásunk, és van aki máris telefonálni szeretne. A fontos információk, mint a telefonszám, nyitvatartásunk, címünk, mind legyen elérhető a főoldalon. Pro tipp: hogy a telefonszámunk legyen a fejlácben és mobilról kattintva, tárcsázható is legyen.
Legyen Blogunk
Megoszlanak a vélemények, hogy manapság mennyire is fontos SEO szempontból, de az biztos, hogy a szakértői státuszunkat nagyban támogatja egy informatív blog üzemeltetése.
Referenciák és ügyfél visszajelzések
Nagyban építi a bizalmat, ha jó minőségű képekkel ellátott referencia munkákat teszünk közzé weboldalunkon, Illetve hiteles ügyfél visszajelzéseket.
Legyünk transzparensek
Szintén nagy előny, ha megmutatjuk az ügyfélnek, hogy mire számíthat ha minket választ. Akár egy leírással, a várható folyamatokról, hogy milyen formában érkezünk-távozunk, illetve milyen az árképzésünk.
Gyakran Ismételt Kérdések
Bevett és hasznos, ha a gyakran felmerülő kérdéseket egy külön oldalon összegezzük. Egy jól összerakott GY.I.K. amellett, hogy növeli a szakmaiságot, egy csomó felesleges hívástól is megkímélhet minket a jövőben.
Törekedjünk az egyszerűségre
Legyenek könnyen elérhetőek az alap információk. Hagyjuk meg a lehetőséget az ügyfélnek a választásra. Elérhetőségünk, nyitvatartásunk legyen könnyen elérhető.